Tuesday, January 27, 2009

Lawatan Dato Siti Nurhaliza and Dato K ke teratak MKI



Tak sangka betul, teratak MKI menerima kunjungan DIVA tersohor Malaysia, Dato Siti Nurhaliza dan suami Dato K ..berikut saya sertakan pic Dato Siti and Dato K.
Sayang , ujan la pulak pada petang tu…so..lawatan terpaksa dipendek kan….apa apa kami sempat gak minum petang bersama sama dan berborak….macam mana pon, MKI ucapkan terima kasih pada Dato Siti sebab sudi mencemar duli dan melawat peratak MKI yang simple tapi tersangat happening..hehehehe

8 comments:

Anonymous said...

dato' siti n dato' K x mencemar duli lah melawat teratak awk, dorg bukan kerabat or sultan...

-regards-

Anonymous said...

MKI, bole tau x biladiorang melawat teratak awak ni?

Anonymous said...

aikk..dh terbang melayang ke mana selendang mu wahai tokti????

Anonymous said...

takde gambar siti pegang anjing mai tunjuk la kat kami ni

aleesha said...

ha'ah le mai le tunjuk gambar siti pegang anjing...nk tengok juge nk ke die pegang n mandi mande dgn anjing macma MKI buat

Anonymous said...

so kira ko bangga lah kan bela anjing semua nih. kira ko lah yg betul. ko lah pandai memusing segala apa yang ada dlm hadis dan al-Qur'an..hmmm..bersedialah bila bertemu-Nya nanti

mat said...

pegang anjing x jd masalah kalau disamak... tp ikut logiknya.. abg MKI tu nak ke samak kan diri... hu hu hu

dida said...

saya tak faham lah aper yg kamu semua nih marah sgt kat mki nih...saya tak rasa dia nih buat benda2 yg menyusahkan org sekeliling pun...kan dia dah terangkan yg mazhab dia tuh bukan macam majoriti penduduk islam di malaysia...

so live with it lah...dari korang duk kutuk dia baik perisa diri masing...anjing yg bukan najis besar tuh yg korang sibuk kan...

najis yg paling besar yg membawa kepada hukum perang keatas org yg mengambil nya korang tak sibuk...RIBA' lagi lah banyak dalam ayat ader cakap pasal RIBA' tuh korang tak sibuk kan...

macam maner lah Malaysia nih nak maju kalau ader org yg berfikiran seperti korang nih...

For Mr MKI...keep it up...i love animal too especially dog...thanks again cos kongsi blog ini...

Pages